ילדה בת שלוש עשרה וחצי , נולדה אחרונה מתוך שלישיה אשר נולדה חודש וחצי לפני הזמן בניתוח קיסרי. י. פחות מפותחת מבין השלושה, מגמגמת, היפרית וגם עם הפרעות קשב וריכוז, דיסלקטית, האמא אף היפרית עם הפרעות קשב.
רזה קטנה לגילה, זיכרון חזותי נמוך, עדיין לא קיבלה מחזור.
לאחר חודש וחצי הילדה פחות היפרית, קיבלה מחזור, החלה לשבת רבע שעה לבד וגם מכינה חלק מהשעורים לבד, ומבקשת עזרה, הזיכרון והתארגנות השתפרו.
לאחר כחודשיים וחצי טיפול הנה התוצאות
הילדה קיבלה במבחן בתורה ציון 102 והיא ציינה שלמדה קצת! לפני המבחן, בכיתה היא מקשיבה, ולפעמים משתתפת מעט שזה יפה מאוד, (קודם לכן הייתה כל הזמן יוצאת מהכיתה) ולא השתתפה בכלל. כיום מעתיקה מהלוח למחברת שזה גם שיפור אך עדיין לא כותבת ביומן את ש"ב. , קודם לכן לא הייתה עושה שיעורי בית בכלל ויצאה ונכנסה לכיתה כרצונה.
מנהל האולפנא פגש אותה ואמר לה שהמורים מרוצים ממנה,
בתקופה האחרונה ההיגיינה האישית של הילדה הפכה לחשובה לה.
היא מקפידה להתקלח מדי יום ובימים חמים, אף פעמיים ביום. לפני שהתחלנו את הטיפול לא רצתה להתקלח וכל פעם היה קשה להכניסה לאמבטיה,) על פי האמא במקרה ונרדמה ולא הספיקה להתקלח לילה, היא מקדימה לקום מוקדם ולהתקלח.
כשלושה חודשים לאחר תחילת הטיפול היא הועלתה הקבצה וביקשה שיעבירו אותה להקבצה גבוהה יותר לא רק במקצועות העברית אלא גם בחשבון.
שלושה וחצי חודשים מתחילת הטיפול
היא מקשיבה ומבינה .כבר לא מפריעה לעומת השנה הקודמת, המורה רואה שינוי ניכר , לעומת הזמן בו היה שימוש בריטלין במשך כשנתיים שלא היו תוצאות.
המורה אף מציינת שהיא ממש בסדר גמור, הביטחון העצמי השתפר, היא מתחילה למלא את הוראות המורה, בכתיבה בכרטיס מיוחד בסוף כל שיעור ובודקת לפי הכתוב בכרטיס אם הוציאה את הדברים הנדרשים לשיעור הבא, מוכנה ומרוכזת לשיעור ,שומרת על שקט ולא מדברת', מציינת בכרטיס איזה משימות ביצעה. ומה יש עוד לבצע.
בכל ערב מכינה רשימה איזה מטלות היא צריכה לבצע למחרת.
השבוע לאחר קרוב לארבעה חודשים הציונים עלו, ובאנגלית קיבלה 80 וגם פה היא רוצה ומתעקשת לעבור להקבצה גבוהה יותר.
וכמובן מדברת ברור יותר.
המשך יבוא
.
רזה קטנה לגילה, זיכרון חזותי נמוך, עדיין לא קיבלה מחזור.
לאחר חודש וחצי הילדה פחות היפרית, קיבלה מחזור, החלה לשבת רבע שעה לבד וגם מכינה חלק מהשעורים לבד, ומבקשת עזרה, הזיכרון והתארגנות השתפרו.
לאחר כחודשיים וחצי טיפול הנה התוצאות
הילדה קיבלה במבחן בתורה ציון 102 והיא ציינה שלמדה קצת! לפני המבחן, בכיתה היא מקשיבה, ולפעמים משתתפת מעט שזה יפה מאוד, (קודם לכן הייתה כל הזמן יוצאת מהכיתה) ולא השתתפה בכלל. כיום מעתיקה מהלוח למחברת שזה גם שיפור אך עדיין לא כותבת ביומן את ש"ב. , קודם לכן לא הייתה עושה שיעורי בית בכלל ויצאה ונכנסה לכיתה כרצונה.
מנהל האולפנא פגש אותה ואמר לה שהמורים מרוצים ממנה,
בתקופה האחרונה ההיגיינה האישית של הילדה הפכה לחשובה לה.
היא מקפידה להתקלח מדי יום ובימים חמים, אף פעמיים ביום. לפני שהתחלנו את הטיפול לא רצתה להתקלח וכל פעם היה קשה להכניסה לאמבטיה,) על פי האמא במקרה ונרדמה ולא הספיקה להתקלח לילה, היא מקדימה לקום מוקדם ולהתקלח.
כשלושה חודשים לאחר תחילת הטיפול היא הועלתה הקבצה וביקשה שיעבירו אותה להקבצה גבוהה יותר לא רק במקצועות העברית אלא גם בחשבון.
שלושה וחצי חודשים מתחילת הטיפול
היא מקשיבה ומבינה .כבר לא מפריעה לעומת השנה הקודמת, המורה רואה שינוי ניכר , לעומת הזמן בו היה שימוש בריטלין במשך כשנתיים שלא היו תוצאות.
המורה אף מציינת שהיא ממש בסדר גמור, הביטחון העצמי השתפר, היא מתחילה למלא את הוראות המורה, בכתיבה בכרטיס מיוחד בסוף כל שיעור ובודקת לפי הכתוב בכרטיס אם הוציאה את הדברים הנדרשים לשיעור הבא, מוכנה ומרוכזת לשיעור ,שומרת על שקט ולא מדברת', מציינת בכרטיס איזה משימות ביצעה. ומה יש עוד לבצע.
בכל ערב מכינה רשימה איזה מטלות היא צריכה לבצע למחרת.
השבוע לאחר קרוב לארבעה חודשים הציונים עלו, ובאנגלית קיבלה 80 וגם פה היא רוצה ומתעקשת לעבור להקבצה גבוהה יותר.
וכמובן מדברת ברור יותר.
המשך יבוא
.