ל. ילדה בת החלה את הטיפול בהיותה כבת שבע
הפרעות קשב וריכוז והיפר אקטיביות
משוב לאחר כשמונה שבועות וטיפול באמצעות
תמציות תדרי קריסטל וצמחים
ושיטת אדוונס
וזה מה שקורה לאחר שנה וחודשיים בערך

פורסם בתאריך:2016-01-12

ל. ילדה שהחלה בטיפול בגיל שבע

הפרעות קשב וריכוז, היפר אקטיבית, תזזיתית, ירידה בלימודים
חסרת סבלנות, מתחילה פעילות ולא מסיימת אותה, התפרצויות בכי כלא מרצים אותה,
דעתה מוסחת כל כזמן, בעיה בהתארגנות, מום מולד תורשתי בלב (גם לאם מום זהה).
הריון תקין נולדה בניתוח קיסרי לאמא חד הורית, פרצפקיוניסטית.
לא מטמיעה ואינה זוכרת פרטים, קושי בהרדמות, קשיים בהתארגנות,
לא קיבלה ולא מקבלת טיפול אחר האם אחות במקצועה התנגדה להצעות הריטלין.
אינה נרדמת עד שמגיעה לתנוחה טובה. לעיתים מתעוררת מציצה קוראת לאמה ,לאחר שרואה אותה חוזרת לישון, ישנה באותו חדר עם האם. התנהגות, מתפנקת האופיינית לגיל 3.
לוקח לה זמן להתעורר, רגישה במעבר לחום וקור. מזון סביר לעיתים עתיר פחמימות.
שונאת לסדר דברים, אוהבת שמישהו אחר מבצע עבורה את הדברים.
שונאת ללכת לבית הספר כי זה עונש.

הילדה לא טופלה בריטלין לאחר תשאול של שעתיים עם תמציות של תדרי קריסטל וצמחים של לייף אנרג'י ושיטת אדוונס –

לאחר כששה שבועות

שיפור מטאורי, התקדמות משמעותית בלימודים, הרצון ללכת לבית הספר כבר לא סיוט, המורה ציינה "הביאו לכיתה ילדה אחרת", התנהגות טובה מאוד, לפני תחילת הטיפול לא שמעה או הקשיבה, לא קראה, הפכה לסובלנית יותר, בוגרת יותרהמשמעת העצמית גדלה, מוכנה לעשות שיעורים וכבר לא מתחמקת ממטלות ורוצה ללמוד כמה שיותר כאילו צמאה ללמוד, מבקשת לקרוא כל יום כמה עמודים, החשבון השנוא הפך לאהוב ,הבנה השתפרה לעין ערוך לומדת באהבה.

האם קיבלה את אותן תמציות ואדווקטורים בשיטת אדוונס

מדד לאחר חמשה חודשים הילדה מתפקדת מצויין,
זמן התארגנות שלה מסודר, כל יום מכינה דף מה צריך לעשות מחר.
מודעת למצב הקשב שלה, כבר לא היפר אקטיבית,
לומדת בכיתה רגילה (ב) והיא קוראת הכי טוב בכיתה.
שינה רגועה מאוד.

מדד לאחר שבעה חודשים

הדיסק במוח שלה כבר לא נמחק, הטמעת חומר וזכירה טובה מאוד.
הילדה מעזה להירשם לשני חוגים ולא מוכנה לפספס, ורוצה ללמוד עוד ועוד
ל מאוזנת, ולומדת בכייף, והמורים לא מבינים איך זה קרה???
ובכלל שכחו שלילדה היו איזה שהן בעיות , הם מלאים בשבחים.


האם החליטה לעשות הפסקה וחזרה לאחר חודשיים, היא ציינה שלא ממש פעלה נכון להפסיק את הטיפול בשלב הזה

וזה מה שקרה מאז חזרה ל לטיפול

הילדה מפוקסת, רה אירגון טוב מאוד, מודעת למצב הנתון שהיא צריכה עזרה, שמחה ומאושרת, לומדת עם ציונים של 80 – 90 שיפור בחשבון המאוס, לא מפריעה, הפכה את הקושי להומור על עצמה, מופיעה כרגע בהצגה ברוסית בכל רחבי הארץ, לומדת ריקוד ודרמה וגם נגינה על פסנתר.

בכיתה בשיעור חינוך בשבוע האחרון

היא אומרת שאם לא הייתה לוקחת את הטיפות לפני שנה, לא הייתה מתקדמת כך
וכשאלו מה היא עושה היא סיפרה שהולכת לגילה מציירת ובוחרת בקבוקים שמכינים לה, זה עוזר מאוד, תזונה מאוזנת, והכי חשוב שהיא נהנית ללכת ללמוד ורוצה עוד ועוד. הילדה מקפידה לקחת את התמציות יחד איתה כשיש יום ארוך.

האם שאף היא מטופלת יחד עם הילדה, רגועה ולוקחת את הילדה כמות שהיא, צוחקת ונהנית מכל האמירות שלה.
המחנכת התנצלה על אמירותיה לפני שנה


ואם זה לא מספיק בכל פעם שסבתא מתרגזת הילדה אומרת לה שתיקח מאמא את הטיפות, וככה תרגע.
<חזרה>